Бувають випадки, коли зараховані на рахунок UA**2600** кошти у валюті надійшли помилково. Тоді або банк-кореспондент надсилає запит до ПриватБанку з проханням повернути переказ, або клієнт сам вирішує його повернути.
Як повернути помилково зараховані кошти на рахунок UA**2600** в валюті дивись за посиланням

 

З поточного рахунку в іноземній валюті юридичних осіб-резидентів за розпорядженням власника рахунку здійснюються такі операції:

  • перерахування на користь нерезидента за межі України за зовнішньоекономічними договорами (контрактами, угодами);
  • перерахування на власний вкладний (депозитний) рахунок;
  • перерахування на власний поточний рахунок;
  • обмін на іншу іноземну валюту відповідно до законодавства України;
  • перерахування для погашення заборгованості за отриманим кредитом в іноземній валюті (у тому числі проценти, комісійні, неустойка);
  • продаж валюти уповноваженим банком відповідно до законодавства України.
  1. Валюта, яка надходить на коррахунок Приватбанку в операційний час (до 17:00), автоматично, в он-лайні зараховується на розподільний рахунок клієнта 2603, з якого відбувається зарахування на поточний рахунок клієнта.
    Залишки за рахунком 2603 Ви можете контролювати в "Приват24 для бізнесу".
    Якщо залишок на рахунку 2603 нульовий, отже ПриватБанк не отримав цю суму (її немає на наших коррахунках і її доля нам невідома).

  2. Причина затримки надходження може бути пов'язана як з помилкою відправника в Ваших реквізитах, так і з можливою перевіркою платежу в службі Compliance банку-кореспондента (аналог фінансового моніторингу).
    При підозрах в сумнівності операції служба Compliance ініціює додаткове розслідування, пов'язане з вивченням учасників операції. Платіж при цьому блокується, кошти на кореспондентські рахунки банку отримувача не зараховуються. Банк одержувача (Приватбанк) не ставиться до відома ні про блокування платежу, ні про її причини, ні про терміни закінчення розслідування.

У разі якщо валютний фахівець просить Вас надати лист-уточнення для прив'язки валютної виручки до відповідного ЗЕД-договору необхідно:

  1. Завантажити Шаблон Листа-уточнення в "Приват24 для бізнесу", меню "ЗЕД-Валютні операції" - "Договори" - Скачати шаблон
  2. Заповнити відсутні поля, підписати, поставити печатку, зробити скан-копію. Скан-копію листа-уточнення додати до інсуючого договору в "Приват24 для бізнесу". Формат * .pdf, максимальний розмір 10 МБ.

OUR- комісія за переказ стягується за рахунок клієнта банку.
BEN - комісія за переказ стягується з суми переказу за рахунок бенефіціара (одержувача).
SHA - комісія за переказ сплачується і клієнтом банку і бенефіціаром (отримувачем).
FULL - комісія (гарантія повної суми) стягується з клієнта і гарантує отримання бенефіціаром. суми, що дорівнює сумі переказу (без стягнення комісій третіх банків). Застосовується тільки для платежів в доларах США.

Зарахування SWIFT-переказів в іноземній валюті на рахунки клієнтів безкоштовно.

Якщо в договорі терміни і умови повернення передоплати не зазначені, необхідно укласти додаткову угоду до договору, в якій вказати причину повернення (наприклад, неможливість виконати зобов'язання з постачання товару, виконання робіт), банківські реквізити отримувача (якщо вони відрізняються від реквізитів, зазначених в договорі). Копію додаткової угоди передати в банк. Купити валюту (при необхідності) і створити платіжне доручення для повернення передоплати нерезиденту. Якщо терміни і умови повернення передоплати зазначені в договорі, то досить Вашого платіжного доручення і, при необхідності, заявки на купівлю валюти.