В «Приват24 для бізнесу» - «Рахунки та виписки» - «Швидкий доступ» - «Відкриття рахунку» / «Закриття рахунку»
Як підключити послугу «ЗЕД» в «Приват24 для бізнесу» - див. відео
Всі операції по зовнішньоекономічній діяльності доступні в меню «ЗЕД- Валютні операції»
Всі інструкції по роботі з ЗЕД в «Приват24 для бізнесу» (Новий дизайн) - див. в закладці Інструкції
Де подати заявку на валютно-обмінну операцію?
В Приват24 для бізнесу в блоці «ЗЕД - Валютні операції»> по кнопці «Обміняти валюту».
Покупка - Відео. Пам'ятка
В який час можна подати заявку на валютно-обмінну операцію?
Стандартна торговельна сесія для ФОП та юридичних осіб:
технічна перерва з 13:00 до 15:00
Подовжена торговельна сесія тільки для ФОП (з 08.04.2022):
* за умови зазначених поточних курсів у «Приват24 для бізнесу»
Де подивитися курси?
В Приват24 для бізнесу в блоці «ЗЕД - Валютні операції» зверху доступні курси валют ПриватБанку і НБУ.
Які варіанти курсоутворення пропонує банк?
Де подивитися результати заявки на валютно-обмінну операцію?
В Приват24 для бізнесу в блоці «ЗЕД - Валютні операції» > «Обмін»
Що таке Автоматичний продаж валюти (АПВ)?
Ви можете дати доручення банку здійснювати продаж вільної частини валюти на договорній основі. Укладіть договір АПВ в блоці «ЗЕД-Валютні операції» > по кнопці «Обміняти валюту - Автоматичний продаж валюти».
Можливий продаж 25%, 50%, 75%, 100%.
Розміщення шаблонів у «Приват24 для бізнесу» в меню «ЗЕД-Валютні операції» > «Договори» > «Скачати шаблон»
Перелік ситуацій та необхідних в таких випадках документів дивиться за посиланням
Для здійснення зовнішньоекономічної діяльності Вам необхідно надати до Банку скановані копії документів (контракти/договори, документи, які є невід'ємною частиною контрактів/договорів, дод.угоди, специфікації, інвойси, акти виконаних робіт тощо), що підтверджують наявність підстав/зобов’язань для проведення валютних операцій.
Копія надається в сканованому вигляді через «Приват24 для бізнесу», формат документів - *.pdf, максимальний розмір до 10 МБ ( рекомендований до 1 МБ ).
Реєстрація нового договору
«Приват24 для Бізнесу» > меню «ЗЕД-Валютні операції» > «Договори» > «Додати договір». Пам'ятка за посиланням.
Які довідки з ЗЕД (види довідок) можна замовити?
Як замовити довідку з ЗЕД?
«Приват24 для бізнесу» в меню «ЗЕД - Валютні операції» через кнопку «Довідки ЗЕД» - «+Замовити» , детальніше за посиланням
Клієнт має право перевести зовнішньоекономічний договір на обслуговування в інший банк на підставі письмового звернення.
Звернення повинно включати дозвіл клієнта на отримання інформації про незавершені розрахунки (стан розрахунків) за зовнішньоекономічним договором або за операціями від банку, через який здійснювалися розрахунки за цим договором.
Банк, в який переводиться на обслуговування зовнішньоекономічний договір, не пізніше третього робочого дня з дня отримання письмового звернення клієнта зобов'язаний звернутися в банк, через який здійснювалися платежі/розрахунки за зовнішньоекономічним договором/за цими операціями, для отримання інформації про незавершені розрахунки (стан розрахунків) резидента за цим/цими договором/операціями.
Відповідь про інформацію про незавершені розрахунки клієнта за зовнішньоекономічним договором банк надає не пізніше п'ятого робочого дня з дня отримання звернення банку, до якого переводиться на обслуговування цей договір.
Обмін інформацією між банками здійснюється по електронній пошті Національного банку.
З 7 лютого 2019 року банки обмінюються інформацією щодо зовнішньоекономічної діяльності корпоративних клієнтів виключно засобами електронної пошти НБУ (Постанова Правління НБУ № 5 від 02.01.2019)
Увага КЕП!
Документи, що є підставою для здійснення валютної операції, може бути передано в електронній формі тільки з обов’язковим накладенням кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом клієнта (для юридичних осіб - підписом уповноваженої особи клієнта). (Постанова Правління НБУ № 5 від 02.01.2019).
Надсилати документи ЗЕД необхідно через «Приват24 для бізнесу», меню «ЗЕД- Валютні операції».
Для коректного підписання документів рекомендуємо використовувати ключі нового зразка, які можна отримати, перейшовши в меню «Налаштування» > «Ключі КЕП»
Поширені питання про кваліфікований електронний підпис.
Що таке кваліфікований електронний підпис? КЕП — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Де я можу використовувати КЕП? Ви можете використовувати цей підпис для засвідчення будь-яких електронних документів. Наявність Вашого електронного підпису на них прирівнюється до власноручного.
Який термін дії електронного підпису? Термін дії кваліфікованого електронного підпису - від одного до двох років.
Яка вартість кваліфікованого електронного підпису? Кваліфікований електронний підпис випускається безкоштовно для клієнтів ПриватБанку.
Чи можу я змінити свої дані в існуючому електронному підписі? Ні, для цього потрібно буде випустити новий підпис.
Що робити в разі, якщо я втратив файл з підписом або він став доступний 3-м особам? Вам необхідно перевипустити підпис в «Приват24 розділ Бізнесу» перейшовши в меню «Налаштування» > «Ключі КЕП»
Якщо у Вас виникли складнощі з отриманням сертифіката або його використанням Ви можете звернутися за допомогою:
Який закон України регулює використання електронного підпису?
Закон України Про електронні довірчі послуги та Положення про застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України.
Що таке підпис SmartID?
Підпис SmartID - це кваліфікований електронний підпис, підтверджений Законом України Про електронні довірчі послуги та Положення про застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України, тільки хмарний.
Підпис SmartID (КЕП у хмарі) - це сервіс дистанційного авторизованого доступу до захищеного сховища особистих ключів клієнтів Банку, які дають змогу підписувати документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який має ту саму вагу, що і власноручний підпис.
Підпис SmartID може використовуватися клієнтами для підпису платежів і документів будь де, оскільки знаходиться у хмарному сховищі.
Як отримати/генерувати підпис SmartID?
В мобільному додатку "Приват24 для бізнесу"
1. Перейдіть в меню "Налаштування"
2. Оберіть "SmartID",
3. Виберіть компанію для якої потрібно генерувати підпис SmartID.
4. Введіть пароль для підпису SmartID (пароль має складатися з 8 та більше символів англійського алфавіту, містити великі та малі літери, а також цифри!). Підпис SmartID створений.
Інструкція доступна за посиланням.
Скільки коштує використання підпису SmartID?
SmartID – безкоштовний сервіс.
Які ЗЕД-документи можна підписати за допомогою підпису SmartID?
Документи, які є підставою для здійснення валютної операції, що можуть бути передані в електронній формі з обов'язковим накладенням електронного цифрового підпису клієнта (для юридичних осіб – за підписом уповноваженої особи), пункт 7 постанови Правління НБУ № 5 від 02.01.2019 та пункт 14 постанови Правління НБУ № 7 від 02.01.2019
Передавати документи ЗЕД необхідно через "Приват24 для Бізнесу", меню "Валютні операції" - "Договори з іноземними партнерами". Файл, що містить сканкопіі документів, повинен бути у форматі *.pdf з максимальним розміром 10 МБ.